Dag 1, München

31 juli 2023 - München, Duitsland

31 augustus, de reis is begonnen. Startend met een gevulde rugzak in de nog bekende wereld genaamd Weert ging de reis naar het onbekende beginnen. De eerste reisdag ging van Weert naar Heerlen, via Aachen naar Keulen om te eindigen in München. Met een kleine vertraging van 50 minuten en verder zonder al te veel problemen ben ik rond kwart over 7 aangekomen in München.

Vervolgens meteen door gegaan naar het hostel, ingecheckt, met spullen gedropt, iets kleins gegeten en toen ben ik langzaam de stad weer ingelopen. Het idee was om een rondje door het Olympisch Park te wandelen om de drukte in de gedeelde keuken van het hostel te vermijden. Tijdens het rondje over het Olympische park van 1972 kwam ik ineens terecht in een kermis met live muziek en gezelligheid. Nou u begrijpt, daar ben ik iets langer blijven hangen. Uiteindelijk rond half 10/10 uur weer terug naar het hostel gelopen, voordat het echt donker werd.

Daar inmiddels toch wel hongerig mijn eten opgewarmd in de keuken, die overigens nog steeds druk was, dus het vermijden van de drukte was niet helemaal succesvol. Lekker gegeten en toen door naar bed. Ready voor dag 2!