Jip's interrail

29 juli 2023 - Weert, Nederland

Hoi iedereen!

Ik vertrek aankomende maandag vanuit Weert richting München om zo te starten aan mijn drie weken durende trip door Europa. Via München, Budapest, Boekarest, Sofia, Thessaloniki en Athene hoop ik op 14 augustus aan te komen op Kreta. Hier zal ik vervolgens met een groep vrienden nog een week het eiland verkennen en uitrusten.

Je kan op dit blog mijn reis volgen via foto's en verhaaltjes die ik onderweg zal schrijven, zo kunnen jullie meegenieten van de reis.

Jip

1. Reislogger:
    29 juli 2023
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Opa Peter:
    29 juli 2023
    We zijn zeer benieuwd naar je verhalen. Wensen je goede reis en veel plezier.
  3. Inge:
    29 juli 2023
    Goede reis Jip! Leuk om op deze manier een beetje met je mee te reizen.
  4. Opa Peter:
    1 augustus 2023
    Past al je bagage in die kleine tas? Leuk om je verslag te lezen. En de foto’s te bekijken. Goed geslapen? Op naar de volgende bestemming of blijf je nog een dag in M.?
  5. Jip Simonis:
    1 augustus 2023
    Zo klein is die tas niet hoor ;), dat lijkt misschien zo maar het is een aardige tas. Daar past zeker alles in, misschien onderweg een keer ergens een wasje draaien, maar dan moet het goed komen.

Prima geslapen in het hostel en vanmorgen het centrum van München nog een beetje kunnen verkennen. Inmiddels zit ik in de trein vanuit München naar Boedapest.
  6. Opa Peter:
    1 augustus 2023
    Dat is een slaaptrein zeker. Goede reis!!
  7. R.Avontuur:
    4 augustus 2023
    Veel leuke nieuwe ontmoetingen al reizend wens ik je

En inderdaad, de planoloog reist mee in de rugzak

Groetjes, oma Ria